Foursquare legt nadruk op zoekfunctie
Om de nieuwe aanpak duidelijk te maken heeft Foursquare zijn logo aangepast, waarbij de letter F (van het Engelse Find) een prominente plaats heeft gekregen. "Die F laat zien wat we voor onze gebruikers willen betekenen. We laten ze zoeken, maar vooral ook vinden", zegt algemeen directeur Dennis Crowley in een interview met website The Verge.

Shutterstock
Shutterstock
Tweedeling
De nieuwe functionalteit van Foursquare zat al enige tijd in de pen. In mei van dit jaar werd al besloten om de service in tweeën te delen. De ene helft werd Swarm gedoopt en die was in feite een voortzetting van het oude Foursquare. Gebruikers kunnen daarmee nog steeds inchecken op plaatsen en de verblijfplaats van vrienden opsporen. De andere helft, die nu geopenbaard is, omvat de geavanceerde zoekfuncties.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee