Overslaan en naar de inhoud gaan

Amerikaanse krant kiest Groningse Twittertool

Het bedrijf in Groningen houdt zich bezig met het toegankelijk maken van informatie op social media. Crowdynews toont in een geautomatiseerde carrousel reacties die mensen achterlaten op Twitter over nieuws dat ze op internet lezen.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

The Daily Herald is de eerste Amerikaanse krant die de software toepast. Technisch directeur Edwin Kuipers van Elkoog hoopt daarmee voet aan de grond te krijgen bij meer uitgevers in de Verenigde Staten. Volgens hem genereert Crowdynews meer bezoekers die bovendien langer op nieuwssites blijven hangen, waardoor de toepassing interessant is voor adverteerders.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in