Van Gansewinkel in de wolk met Salesforce
Een belangrijke overweging voor de verhuizing was dat de cloud-oplossing in een tijdsbestek van enkele weken operationeel kan zijn. Dit in tegenstelling tot de maanden of jaren implementatietijd die functioneel vergelijkbare conventionele CRM-applicaties in de regel met zich meebrengen. Daarnaast zijn er de automatische upgrades, de schaalbaarheid en flexibiliteit, de afwezigheid van onderhoudskosten.
Shutterstock
Shutterstock
Ook de mogelijkheden om Salesforce te koppelen met andere systemen voldeden aan de eisen van Van Gansewinkel.
Van Gansewinkel is inzamelaar en verwerker van afvalstoffen en bedient meer dan 250.000 klanten, waaronder Shell, DSM en Corus. Ook de buitendienstmedewerkers van Van Gansewinkel zullen via Salesforce een volledig klantbeeld krijgen aangeboden. Het gaat daarbij om contractinformatie en om informatie waarmee wordt ingespeeld op de mogelijkheid tot cross selling.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee