Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever test mobiele kortingsbon

Om voor de mobiele kortingsbon in aanmerking te komen moeten klanten de website samplesaint.com bezoeken. Daar kunnen zij de actiecode naar hun mobiele telefoon laten sturen. Die verschijnt in de vorm van een barcode op het scherm van de telefoon. Bij de kassa kan de telefoon met de normale barcodescanner worden gelezen.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Unilever test de mobiele barcode in een winkel in New Jersey, meldt de Wall Street Journal. Marketingspecialisten dringen al langer aan op de beschikbaarheid van mobiele kortingsbonnen, die bij het bezoek aan websites kunnen worden uitgedeeld. Alternatieven zijn printbare barcodes of een leesbare code die de kassamedewerker moet intoetsen. Beide methoden hebben eigen nadelen. Zo leidt het intoetsen van een code tot vertragingen bij het afrekenen.Het scannen van barcodes op het scherm van een mobiele telefoon is echter niet probleemloos. Ook is het nog maar de vraag of klanten de moeite nemen om de barcode te downloaden op hun mobiele telefoon. Unilever zegt nog in een leertraject te verkeren.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in