Hilton introduceert roomservice op afstand
De applicatie stelt de gasten ook in staat zich al 48 uur van tevoren te registreren, waarbij ze onder meer het formaat van het bed en het type kussen kunnen uitkiezen.

Shutterstock
Shutterstock
Hilton introduceert de dienstverlening eerst bij een beperkt aantal subketens (Conrad,Hilton Garden Inn, Homewood Suites en Hampton Inns) maar wil de dienstverlening ook uitbreiden naar de andere ketens.
Hotelketens zijn in een race verwikkeld om reizigers binnen te halen die op de bonnefooi reizen. Door hun websites geschikt te maken voor mobiele browsers kan eenvoudig vanuit de auto een hotel aan de route worden uitgekozen en de beschikbaarheid van kamers worden nagegaan. Hilton is de eerste met een specifiek voor de iPhone ontwikkelde toepassing. Ook andere ketens, zoals InterContinental Hotels (Holiday Inn) en Marriott International hebben een iPhone-toepassing in ontwikkeling.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee