Overslaan en naar de inhoud gaan

Hilton introduceert roomservice op afstand

De applicatie stelt de gasten ook in staat zich al 48 uur van tevoren te registreren, waarbij ze onder meer het formaat van het bed en het type kussen kunnen uitkiezen.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Hilton introduceert de dienstverlening eerst bij een beperkt aantal subketens (Conrad,Hilton Garden Inn, Homewood Suites en Hampton Inns) maar wil de dienstverlening ook uitbreiden naar de andere ketens.

Hotelketens zijn in een race verwikkeld om reizigers binnen te halen die op de bonnefooi reizen. Door hun websites geschikt te maken voor mobiele browsers kan eenvoudig vanuit de auto een hotel aan de route worden uitgekozen en de beschikbaarheid van kamers worden nagegaan. Hilton is de eerste met een specifiek voor de iPhone ontwikkelde toepassing. Ook andere ketens, zoals InterContinental Hotels (Holiday Inn) en Marriott International hebben een iPhone-toepassing in ontwikkeling.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in