Twynstra betrekt geïntegreerde communicatie van KPN
Het communicatieplatform dat KPN aan Twynstra Gudde levert, bestaat uit een nieuwe IP-telefooncentrale voor alle vaste telefonie en abonnementen voor mobiele telefonie voor alle medewerkers. Via het nieuwe platform hebben medewerkers functionaliteiten van de vaste telefoon, zoals doorschakelen en bellers in de wacht zetten, ook op hun mobiele telefoon. Daarnaast krijgen bijna 400 consultants een BlackBerry en een mobiel internetmodem voor de laptop.

Shutterstock
Shutterstock
Intern onderzoek bij Twynstra had uitgewezen dat de implementatie van het pakket een besparing van zo'n 40 procent zou opleveren.
Directeur Jan de Jeu van Twynstra Gudde benadrukt dat de gekozen oplossing is geënt op de functionele behoeften van de organisatie: "De technische oplossing hebben wij volledig bij de leverancier laten liggen. Dat heeft geleid tot flexibel maatwerk. Bovendien heeft KPN ervoor gezorgd dat de oude hardware wordt geschonken aan een goed doel, wat ook past bij onze aandacht voor duurzaam handelen."
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee