Overslaan en naar de inhoud gaan

Twynstra betrekt geïntegreerde communicatie van KPN

Het communicatieplatform dat KPN aan Twynstra Gudde levert, bestaat uit een nieuwe IP-telefooncentrale voor alle vaste telefonie en abonnementen voor mobiele telefonie voor alle medewerkers. Via het nieuwe platform hebben medewerkers functionaliteiten van de vaste telefoon, zoals doorschakelen en bellers in de wacht zetten, ook op hun mobiele telefoon. Daarnaast krijgen bijna 400 consultants een BlackBerry en een mobiel internetmodem voor de laptop.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Intern onderzoek bij Twynstra had uitgewezen dat de implementatie van het pakket een besparing van zo'n 40 procent zou opleveren.

Directeur Jan de Jeu van Twynstra Gudde benadrukt dat de gekozen oplossing is geënt op de functionele behoeften van de organisatie: "De technische oplossing hebben wij volledig bij de leverancier laten liggen. Dat heeft geleid tot flexibel maatwerk. Bovendien heeft KPN ervoor gezorgd dat de oude hardware wordt geschonken aan een goed doel, wat ook past bij onze aandacht voor duurzaam handelen."

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in