Overslaan en naar de inhoud gaan

Universiteit onderzoekt prioriteren onopgeloste bugs

Ieder softwarebedrijf in Nederland heeft ermee te maken: het onderhoud van software. Dagelijks vinden vele bug- en crashmeldingen via diverse kanalen de weg naar Nederlandse productsoftwarebedrijven.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Prioriteren van bugs is heet hangijzer
Hoewel de meeste bedrijven een lijst van onopgeloste bugs eenvoudig kunnen produceren, is het prioriteren van deze lijst vaak een tijdrovende opgave. Vooral vanwege intern conflicterende belangen. Waar uw customer support-medewerkers de meldingen van grote klanten voorrang geven, verbeteren uw ontwikkelaars mogelijk veel liever eerst de architectuur van uw software.

Om informatie uit de Nedelrandse praktijk over prioriteitstelling in softwareonderhoud te verkrijgen is de landelijke enquête 'Software maintenance prioritering' ontwikkeld, bestaande uit 15 vragen. Vanaf dinsdag 1 februari 2011 is de enquête via bovenstaande link in te vullen.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in