HTC One inderdaad te laat vanwege camera

De camera in kwestie is speciaal voor HTC ontwikkeld, met een grote beeldsensor en algoritmes waarmee bewegingsonscherpte wordt tegengegaan. "En zo'n camera trek je niet even uit het magazijn", zegt Ho. "Daar hebben we echt nieuwe bestellingen voor moeten plaatsen, met een bijbehorende levertermijn."
Agressiever de markt op
HTC heeft niet zoveel marketinggeweld losgelaten op de HTC One. Ho: "We hadden het idee dat een toestel dat zo vol zat met innovaties als het onze, zichzelf wel zou verkopen. Dat is dus niet zo, hebben we gemerkt." HTC zal moeten opboksen tegen de marketingkunsten van Apple en Samsung. Analisten hebben er een zwaar hoofd in, dat HTC er nog in zal slagen om marktaandeel op te eisen.
De slagzin 'Quietly Brilliant', vrij vertaald 'simpelweg briljant' zal uit de advertenties voor de HTC One worden weggehaald. Daarvoor in de plaats zal veel meer aandacht worden gegeven aan technische hoogstandjes in de telefoon en wat die voor de gebruikers kunnen betekenen.
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee