Miljard voor campagne mobiel breedband
Zij steken samen 1 miljard dollar in de campagne die in 91 landen van start gaat. Het doel is tegenwicht te geven aan de start deze week van de uitrol van WiMax-netwerken in een aantal Amerikaanse steden.

Shutterstock
Shutterstock
Het initiatief komt van de GSM Association en wordt gesteund door onder meer Asus, Dell, Lenovo, Toshiba, Microsoft, Vodafone, Telefonica, Telecom Italia, Orange, T-Mobile, Ericsson en Qualcomm. Het doel is laptops aan te prijzen die gelijk vanuit de winkel zijn voorzien van een SIM-kaart met data-abonnement. Deze systemen zijn direct geschikt om van de 3G-netwerken gebruik te maken. De groep prijst deze verbinding aan vanwege zijn grotere geografische dekking. De laptops kunnen echter ook gebruik maken van WiFi-netwerken waar die beschikbaar zijn om te profiteren van de grotere capaciteit.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee