Overslaan en naar de inhoud gaan

10 miljard kledingstukken raken aan de praat

De beide bedrijven claimen dat met dit contract het grootste aantal aan het Internet of Things (IoT)-verbonden producten in een enkele deal is gecreëerd. Het aantal van 10 miljard shirts, schoenen en andere kleding is het minimum, zegt Techcrunch. Het doel is dat de kledingstukken op de smartphones apps kunnen activeren of diensten aanroepen.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

De kledingmerken kunnen zo een inniger contact met hun klanten krijgen. Daarnaast verwachten de twee bedrijven dat klanten ook meer interactie met de kledingstukken aangaan, bijvoorbeeld door persoonlijke digitale content aan ze te verbinden, diensten te koppelen maar ook in kunnen gaan op speciale aanbiedingen en extra's aanschaffen.

Avery Dennison is grootleverancier van labels aan modemerken. Het startersbedrijf EVRYTHNG heeft als doel de industrie te voorzien van slimme IoT-toepassingen. De startup heeft onder meer Cisco als investeerder weten te interesseren.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in