Achtergrond Toepassingenvolgen volgend
PRO
9 maart 2018
leestijd 3 minuten
0 reacties
Mixed reality al dagelijkse praktijk voor etalagepopbouwer
Hans Boodt bouwt etalagepoppen (mannequins) op maat voor de winkels van de allergrootste modemerken. Die stellen hoge eisen aan houding, materiaal, kleuren en afwerking van de poppen. Het bedrijf zet nu augmented reality in om samen met afnemers sneller tot een beter product te komen.
© Snakeware
Snakeware
Lees dit PRO artikel gratis
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder
Bevestig jouw e-mailadres
We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.
Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.
Sluiten
Er is iets mis gegaan
Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.
Sluiten
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in