Achtergrond Marketingvolgen volgend
PRO
3 juli 2023
leestijd 5 minuten
0 reacties
XLA helpt Jumbo aan betere IT-dienstverlening
XLA® (Xperience Level Agreement) stelt de ervaring van de eindgebruiker en de impact van IT-diensten op de business centraal. Simac en Jumbo passen XLA toe om de beleving van de IT-dienstverlening binnen de winkels te meten en te verbeteren. Dave van Herpen, Eva de Witt en Dimitri Schippers zien zes succesfactoren voor een succesvolle toepassing van XLA.
© Shutterstock.com
Shutterstock.com
Lees dit PRO artikel gratis
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder
Bevestig jouw e-mailadres
We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.
Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.
Sluiten
Er is iets mis gegaan
Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.
Sluiten
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in