Overslaan en naar de inhoud gaan

Zoekalgoritme Google aangepast tegen misbruik

De maatregel volgt na een artikel in de New York Times over een online-opticien, DecorMyEyes.com, die het voor elkaar had gekregen om hoger op de Google ranglijst te komen door onbeschoft te doen tegen zijn klanten. Hoe meer negatieve recensies de winkel kreeg, hoe meer de verkopen aantrokken. Ieder negatief bericht leverde het bedrijf een hogere plaats bij de zoekresultaten op.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in