Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN: Omslag naar dienstverlenend bedrijf ook een enorme ERP-klus

Het klinkt paradoxaal: negen maanden lang mochten er bij KPN geen echte organisatieveranderingen doorgevoerd worden, simpelweg omdat het bedrijf met één grote verandering bezig was. Maar het was de enige manier om grip te houden op de wijzigingen die er aan IT-zijde nodig waren na het besluit van KPN in maart 2006 om een dienstverlenend bedrijf te zijn, niet een productgericht bedrijf.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in