Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN biedt telefooncentrale als 'managed service'

Bedrijven kunnen hun telefooncentrale vanaf eind januari als dienst afnemen bij KPN. Tegen een maandelijkse vergoeding verzorgt KPN installatie en beheer van de centrale, die eigendom blijft van het telecombedrijf. De klant kan op elk gewenst moment het aantal gebruikers vergroten of verkleinen danwel wijzigingen aanbrengen in het pakket diensten dat bij de centrale wordt afgenomen.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in