Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumentenbond en Vodafone kruisen de degens

De Consumentenbond daagt T-Mobile en Vodafone, maar zegt dat het in feite een aanklacht is tegen de hele telefoniesector. Vodafone eiste vrijdag op zijn beurt een rectificatie van de Consumentenbond.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Vodafone is het niet eens met de beschuldiging dat dit bedrijf klakkeloos geld incasseert van klanten. De onderneming verwijst naar de zogeheten SMS-Gedragscode, die waarborgen zou bieden om te voorkomen dat mensen onterecht geld betalen voor de diensten.

Vodafone beschuldigt de Consumentenbond ook van andere onjuistheden in de aankondiging van het kort geding, maar zegt het wel met de bond eens te zijn dat misleidende reclame rond sms-diensten hard dient te worden aangepakt.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in