Overslaan en naar de inhoud gaan

'Mobiel en vast koppelen goed idee'

"Ik zou dat een heel goed idee vinden. Je ziet namelijk dat het aanbieden van mobiele abonnementen in een pakket met internet, televisie en vaste telefonie een internationale trend begint te worden'', zei Scheepbouwer. "Maar momenteel zijn er geen concrete plannen voor.''
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Het telecombedrijf zet dit jaar fors in op de groei van mobiel internet en interactieve televisie aldus de bestuursvoorzitter. Volgens Scheepbouwer kiezen steeds meer klanten voor mobiel internet als zij een abonnement met toestel afsluiten vanwege het grote aanbod aan smartphones en mobiele applicaties. "Ongeveer 40 procent van de klanten heeft momenteel mobiel internet.''

KPN zag het aantal televisieklanten vorig jaar toenemen tot 1,2 miljoen, een stijging van 22 procent ten opzichte van 2009. Steeds meer mensen maken gebruik van interactieve televisie. Momenteel zijn dat er 302.000, terwijl 895.000 klanten gebruik maken van digitale televisie. "Doordat we meer gaan inzetten op interactieve televisie, zal digitenne minder hard groeien'', zei Scheepbouwer. "Maar dat betekent niet dat digitenne op termijn verdwijnt.''

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in