Overslaan en naar de inhoud gaan

iPad bovenal bedoeld voor consument

Aan maanden van driftig speculeren kwam afgelopen week een eind toen Apple zijn langverwachte tabletcomputer iPad onthulde. Topman Steve Jobs noemt het een ‘revolutionair’ product. Dat kan niet verhullen dat de iPad eigenlijk een uit zijn krachten gegroeide iPhone of iPod Touch is. De voornaamste doelgroep is de thuisgebruiker. Of de iPad ook goede diensten kan bewijzen voor zakelijk gebruik moet in de praktijk blijken.
Apple-tablet
© Apple
Apple

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in