Overslaan en naar de inhoud gaan

Vivendi drukt verliezen, omzet ruim gehalveerd

Vivendi Universal heeft in het eerste kwartaal een nettoverlies geleden van 319 miljoen euro. Dat is aanzienlijk minder dan de 813 miljoen euro die het Franse mediaconcern vorig jaar in de vergelijkbare periode verloor. De verbetering is vooral te danken aan meevallers bij mobiele-telefoondochter Cegetel en bezuinigingen op personeelslasten bij Canal Plus, aanbieder van betaaltelevisie.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in