Overslaan en naar de inhoud gaan

Online reclamebestedingen in Europa dalen

De malaise in de dotcom-sector heeft zijn weerslag op de online reclame-inkomsten. In de Verenigde Staten daalden de online reclamebestedingen voor het eerst sinds jaren. De omzet daalde in het derde kwartaal van 2000 met 6,5 procent ten opzichte van het kwartaal daarvoor. Dat blijkt uit cijfers van het Internet Advertising Bureau.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in