Achtergrond Datamanagementvolgen volgend Artificial Intelligencevolgen volgend Developmentvolgen volgend
PRO
22 oktober 2024
leestijd 7 minuten
0 reacties
Datagedreven werken, hoe GAMMA en Karwei dat doen
Een beetje bouwmarkt heeft een boel in huis: niet alleen materialen, gereedschap en (echte) doe-het-zelvers, maar ook data. Data die ver voorbij ‘eenvoudigweg’ voorraadbeheer gaan. Zoals bij Intergamma, het moederbedrijf van de bekende bouwmarkten GAMMA en Karwei. “Doe-het-zelven met de data die we hebben.” Expliciet met oog voor de businesswaarde, “in plaats van blindstaren op tech”.
Shutterstock
Lees dit PRO artikel gratis
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder
Bevestig jouw e-mailadres
We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.
Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.
Sluiten
Er is iets mis gegaan
Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.
Sluiten
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in