Overslaan en naar de inhoud gaan

XML maakt elektronisch publiceren eindelijk lucratief

Uitgevers die hun zogenaamde ‘content’ verspreid uitgeven over meerdere media, zoals DVD, online publicaties en traditioneel drukwerk, kunnen behoorlijk wat kosten besparen door gebruik te maken van XML. Dat is de uitslag van een grootschalig Duits onderzoek naar elektronisch uitgeven dat ter gelegenheid van de thans lopende Frankfurter Buchmesse, de grootste Europese beurs voor uitgevers, bekend werd gemaakt.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in