Overslaan en naar de inhoud gaan

Unisys moet marketing beter aanpakken

Vrijdag 14 juli 2006 nr 28/29 SApnUnisys ontvouwde ruim een jaar geleden zijn visie op de Real Time Enterprise. Daarmee volgde het bedrijf IBM en HP die onder namen als On Demand Computing en Adaptive Enterprise vergelijkbare concepten aanbieden. Het komt er op neer dat organisaties hun IT flexibeler kunnen inzetten door resources te delen. Dat zou tot verlaging van kosten en betere service moeten leiden.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in