Overslaan en naar de inhoud gaan

Sturing gemeentelijke IT schiet tekort

De grote Nederlandse gemeenten slagen er onvoldoende in een klantgerichte digitale dienstverlening te realiseren. Dat concludeert Ernst & Young op basis van een samen met Informatie Management Groep en het blad Overheid Innovatief uitgevoerd onderzoek. Gemeentefunctionarissen geven vrijwel unaniem aan dat de burger centraal moet staan in dienstverlening, maar dat dit doorgaans niet het geval is.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in