Overslaan en naar de inhoud gaan

Sqills deelt risico’s met klanten

Wouter Cassee is een van de vier eigenaren van Sqills. Hij merkt dat de kredietcrisis bedrijven dwingt te zoeken naar mogelijkheden om hun verkoop- en distributiekosten omlaag te brengen. Het inrichten van een nieuw verkoopkanaal op internet kan daarbij helpen; de druk op het callcenter neemt af, er zijn minder verkopers nodig, het bereik neemt toe, aanbiedingen op maat worden mogelijk, enzovoorts. Maar de kost gaat voor de baat uit en dat is in tijden van geldschaarste een behoorlijke drempel.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

“Daarom komen wij nu met de Shared Risk Solution, waarbij bedrijven niet hoeven te investeren in implementatie en licentiekosten, maar betalen per transactie.”

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in