Overslaan en naar de inhoud gaan

Sociale media: ‘here to stay’

MarketCap-onderzoek onder ruim achthonderd senior managers toont aan dat LinkedIn als het belangrijkste medium wordt gezien voor het creëren van nieuwe business opportunities. De business opportunities zorgen ervoor dat bedrijven ook bereid zijn te investeren in social media. Ruim driekwart vindt dat investeringen in social media erg belangrijk zijn en geeft daarbij aan dat zijn organisatie daar ook al actief mee is.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Social media zijn bij uitstek tools om klanten te volgen na hun aankoop en te achterhalen wat er gezegd wordt over hun merken, producten of diensten en de sentimenten (positief en negatief) daaromheen. Bedrijven zijn dan ook de komende jaren bereid te investeren in klantsentimentanalyses, socialmonitoringoplossingen, voorspellende analysemogelijkheden en het kunnen meten van de impact van online conversaties.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in