Overslaan en naar de inhoud gaan

Servers Salesforce.com lagen twee uur plat

Op maandagmiddag 11 februari bleven Europese klanten van Salesforce.com twee uur lang verstoken van hun onlineapplicatie omdat het Europese datacenter ‘EU0’ van de SaaS-leverancier vastliep. Ook een van de Noord-Amerikaanse datacenters gaf op dat moment de geest. Volgens Salesforce.com was het een technisch probleem dat te maken had met een nog onverklaarde I/O-vertraging in de onderliggende databaseopslagsystemen.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in