Overslaan en naar de inhoud gaan

Professionalisering klanten verandert aard conflicten met ICT-leveranciers

Klanten van ICT-bedrijven nemen meer en meer het heft in handen bij de uitvoering van ICT-projecten. Als het echter misgaat, dan begint een geschil vaak met een klant die weigert te betalen. Er zijn meerdere oorzaken die aan die ontwikkeling ten grondslag liggen. Ten eerste is het verschil in kennis tussen klant en leverancier de laatste jaren sterk afgenomen.
Overleg
© Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in