Overslaan en naar de inhoud gaan

Producenten inbelsoftware in geweer tegen misbruik

Telecombedrijf KPN mag de inkomsten van een nieuwe reeks inbelnummers voor betaalverkeer op internet pas twee maanden later uitbetalen aan klanten. Dat is althans een van de ideeën van bedrijven in hun strijd tegen hoge spookfacturen, veroorzaakt door zogenoemde autodialers, computerprogramma's die stiekem inbellen op dure telefoonnummers.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in