Overslaan en naar de inhoud gaan

Outsourcingscontracten zijn bron van geschillen

Kijken we naar de ontwikkelingen binnen de ICT dan valt in toenemende mate een verschuiving waar te nemen van het gebruik van maatwerkapplicaties naar dat van standaardapplicaties. Door deze standaardisatie is ook het beheer en onderhoud van deze applicaties meer en meer gestandaardiseerd. De stap naar uitbesteding (outsourcing) van het beheer en onderhoud wordt daardoor eenvoudiger. Veel organisaties waar ICT geen corebusiness is, besteden ICT uit aan derden.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in