Overslaan en naar de inhoud gaan

'Outsourcing klantenservice duurder dan in huis houden'

Bedrijven die hun klantenservice outsourcen zijn gemiddeld dertig procent duurder uit dan bedrijven die dit werk door eigen medewerkers laten verrichten. Volgens marktonderzoeker Gartner komt dat doordat veel organisaties verborgen kosten niet zien, zoals de ondersteuning die binnenshuis gegeven moet worden aan de functie die uitbesteed is. Van de bedrijven die hun klantenbeheer uitbesteden om te besparen, lukt het tachtig procent domweg niet om de kosten werkelijk te verlagen.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in