Achtergrond Automatisering Gidsvolgen volgend
PRO
20 november 2007
leestijd 1 minuut
0 reacties
'Online oriëntatie bepalend voor aanschaf'
Voordat Nederlandse internetgebruikers, on- of offline, een aankoop doen, oriënteren ze zich eerst veelal online. Zo'n 53 procent zoekt vooraf naar achtergrondinformatie, zodat ze beter geïnformeerd een keuze kunnen maken. 48 Procent vergelijkt prijzen online en 44 procent zoekt naar informatie om verschillende aanbieders met elkaar te kunnen vergelijken.
Shutterstock
Shutterstock
Lees dit PRO artikel gratis
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder
Bevestig jouw e-mailadres
We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.
Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.
Sluiten
Er is iets mis gegaan
Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.
Sluiten
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in