Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Management wil toegevoegde waarde’

De kosten en toegevoegde waarde van ICT staan sterk in de belangstelling. Dat is begrijpelijk. De dienstverlening van ICT moet goed zijn maar wel tegen aanvaardbare kosten. Het nut van ICT moet aantoonbaar zijn door de toegevoegde waarde die het voor het bedrijf oplevert. Het sturen van ICT heeft zich tot op heden gericht op prestatieniveaus, beschikbaarheid, risicobeheersing en functionaliteit.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Met alle goede redenen die daarvoor waren, heeft dat tot steeds meer kosten en wellicht tot te weinig toegevoegde waarde geleid. Dat moet veranderen, op een wijze dat kosten, prestaties en toegevoegde waarde in een nieuw en goed evenwicht komen te staan.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in