Overslaan en naar de inhoud gaan

Kosten RFID niet snel terugverdiend

Bedrijven die radio-frequente indentificatiesystemen (RFID), de ‘elektronische streepjescodes’, invoeren krijgen aanvankelijk te maken met hogere kosten in plaats van besparingen. Het zal minstens twee jaar en vaak nog veel langer duren voordat de baten de kosten overtreffen. Dat schrijft het Amerikaanse onderzoeksbureau ARC Advisory Group in een nieuw rapport.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in