Overslaan en naar de inhoud gaan

Kabelabonnees roepen op tot betalingsstop

Coax, een samenwerkingsverband van kabelinternetgebruikersverenigingen, roept klanten van Chello op hun rekening niet te betalen. Het aantal klachten over de dienstverlening van Chello, de internetdienst van UPC, lopen snel op. Dat zegt de woordvoerder van Coax in het Parool. Hij wijt de problemen aan de extreme bezuinigingen die UPC doorvoert als gevolg van de slechte financiële positie van het bedrijf. De kabelexploitant ontsloeg onlangs 450 van de 2300 werknemers.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in