Overslaan en naar de inhoud gaan

Internetbedrijven aanvaarden reclamecode

Bedrijven die klanten lastig vallen met spam of die zoekmachines manipuleren om bovenin de resultaten te eindigen, riskeren sinds deze maand een boycot. De brancheorganisatie van interactieve, online reclamemakers (IAB) heeft met al haar leden een gedragscode opgesteld die de grote zoekmachines en mediabureaus hebben aanvaard.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in