Overslaan en naar de inhoud gaan

ICT maakt onderscheid in modewinkel

Een paar discobollen en harde trendy muziek zijn voor de tieners al lang geen ‘trekker’ meer om even een kledingwinkel binnen te wippen. De ‘gameboy’-generatie stelt hoge eisen aan ‘beleving’. Zij verwachten in een trendy modewinkel dezelfde multimediale merkenondersteuning als op tv en internet. Een aantal bedrijven in de modebranche experimenteert al volop met de mogelijkheden die de moderne ICT-middelen bieden om in die behoefte te voorzien.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in