Overslaan en naar de inhoud gaan

ICT biedt MKB valse hoop

Het midden- en kleinbedrijf investeert vooral in ICT en e-commerce om de naamsbekendheid en de relatie met klanten te verbeteren. Achteraf zijn zij ontevreden met de behaalde resultaten. Dit concludeert Syntens, het innovatienetwerk voor ondernemers, uit onderzoek in Noord-Nederland. De respondenten zijn wel tevreden over de betere overdracht van productinformatie en het effect op het imago van het bedrijf.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in