Overslaan en naar de inhoud gaan

EXIN: ‘ISO 20000 is geen alternatief voor ITIL3’

Exin presenteerde vorige week de nieuwe certificeringsstructuur voor ISO 20000 aan de Nederlandse opleiders. ISO/IEC 20000 is de internationaal geaccepteerde kwaliteitsnorm voor IT Service Management, waarmee organisaties de kwaliteit van hun IT-dienstverlening aan kunnen tonen. De standaard laat zien volgens welke praktische procedures een organisatie de kwaliteit kan verbeteren van de IT Service Management-processen.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in