Overslaan en naar de inhoud gaan

Everests ‘Casefight’ helpt techneuten bij verkopen

Stalenhoef cum suis wonnen dit najaar met hun idee de ‘Casefight’ van Everest, een bedrijfswedstrijd in het presenteren en verkopen van productideeën. Er deden negen teams mee. Stalenhoef en zijn collega’s staken meer dan 240 (eigen) uren in het uitwerken van het idee en de presentaties. De verzamelde collega’s, die de rol van fictief managementteam op zich namen, raakten er in drie ronden van overtuigd dat het klusplanplatform de meeste kans maakt als product. Ze wonnen er 10.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in