Overslaan en naar de inhoud gaan

Eén loket voor burger is mogelijk

Gemeenten zijn traag bij het invoeren van diensten aan de burgers via internet. Gebrek aan visie, daadkracht en politieke wil leiden tot allerlei overlegplatformen en goedbedoelde websites, maar een uittreksel bestellen via internet is vaak al te veel gevraagd. In de Automatisering Gids van 6 september stellen Hub Heijnen en Jaques Oosterveen bovendien dat het onmogelijk is de burger één loket aan te bieden. Maar er zijn gewoon goede oplossingen.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in