Overslaan en naar de inhoud gaan

EDS jaagt op contractverlengingen

"Natuurlijk zijn we in voor nieuwe klanten. We hebben pas een heel sterke verkoopdirecteur aangetrokken en reken maar dat hij stevige targets heeft. Maar, als je mij vraagt wat in Nederland onze eerste prioriteit is, dan zeg ik niet ‘nieuwe klanten’ maar ‘klanttevredenheid’. Er hangen heel veel verlengingen boven de markt en - daarin moet je reëel zijn - het is nooit vanzelfsprekend dat die naar de bestaande dienstverlener gaan.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in