Overslaan en naar de inhoud gaan

Duitse klanten niet erg tevreden over mySAP.com

Duitse klanten zijn niet erg te spreken over mySAP.com. Vooral de licentiekosten en de licentievoorwaarden zijn een steen des aanstoots. Maar ook op technische aspecten scoort de totaaloplossing van SAP bij klanten in het thuisland maar net voldoende. Dat blijkt uit een onderzoek onder 3000 IT-managers van het Duitse adviesbureau Raad Consult.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in