Overslaan en naar de inhoud gaan

Consument ontevreden over service via telefoon en mail

Nederlandse consumenten zijn niet tevreden over de dienstverlening door bedrijven en organisaties via telefoon en internet. Dat blijkt uit onderzoek van Stichting ITO. Als het gaat om de service van callcenters dan geven de 950 ondervraagde consumenten gemiddeld het rapportcijfer 6,4. De afhandeling van verstuurde e-mails scoort met een 6,1 nog lager. Lange wachttijden wekken weliswaar nog geregeld irritatie op, maar toch geldt de responstijd niet als belangrijkste graadmeter voor tevredenheid.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in