Achtergrond Automatisering Gidsvolgen volgend
PRO
25 februari 2011
leestijd 2 minuten
0 reacties
CONFLict: Afsluiten van diensten bij wanbetaling
Als een klant met wie u een contract voor e-maildiensten heeft afgesloten, zijn rekening niet betaalt, kunt u hem vragen om dat alsnog te doen. Als beleefd vragen niet helpt, kunt u hem aanmanen en daarna via de rechter proberen tot betaling te verplichten. Die laatste route is echter langdurig. Er is echter nog een andere manier: het opschortingsrecht.
Shutterstock
Shutterstock
Lees dit PRO artikel gratis
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder
Bevestig jouw e-mailadres
We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.
Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.
Sluiten
Er is iets mis gegaan
Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.
Sluiten
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in
Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:
Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
Volg je favoriete topics
Heb je al een account?
Log in