Overslaan en naar de inhoud gaan

Commentaar: Gemiste kans

Wat wel moeilijk te vergeven zou zijn, is niet leren van fouten. Een van de lessen die telkens weer naar voren komt als weer eens iets hapert of dramatisch uit de hand loopt met de IT van de overheid, betreft het belang van goed opdrachtgeverschap. Dat wil zeggen: de leverancier in gelegenheid stellen om te presteren. Dat geldt vooral bij diensten, die anders dan producten vrijwel altijd vorm krijgen in wisselwerking met de klant. Goed opdrachtgeverschap is een kwestie van cultuur.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in