Overslaan en naar de inhoud gaan

Aanbieders moeten tandje bijzetten

Ruim een derde van de bedrijven die offshore uitbesteden, is niet tevreden, en van de bedrijven met langlopende contracten is meer dan 40 procent niet content. Bij die ontevredenheid spelen landsgebonden verschillen een rol. Zo heeft men in Frankrijk meer dan gemiddeld moeite heeft met de kwaliteit van de diensten en de rigiditeit van de afnameverplichting. In Engeland heeft men juist meer kritiek op het niet meedenken met veranderde bedrijfsomstandigheden.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech
Word gratis lid en lees verder

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in