Management

Dit is een bijdrage van Valid
Outsourcing
Valid Servicedesk

Valid neemt menselijke maat als uitgangspunt

Welke aspecten zijn cruciaal bij de keuze voor een juiste outsourcingspartner?

15 juni 2020
Door: Valid, partner

Welke aspecten zijn cruciaal bij de keuze voor een juiste outsourcingspartner?

ICT-outsourcingspartner Valid neemt nadrukkelijk de menselijke maat als uitgangspunt. Eerst uitgebreid met elkaar kennismaken om te ontdekken of er sprake is van een cultural fit. Daarna concretiseren wij de samenwerking in een overeenkomst met duidelijke afspraken. Het kiezen van de juiste outsourcingspartner is misschien wel net zo belangrijk als het kiezen van een levenspartner. 

Valid Managed Services is dé ICT-outsourcingspartner voor organisaties die sterk bezig zijn met het in samenwerking realiseren van de organisatiedoelstellingen. Wij houden het einddoel van onze klanten voor ogen en nemen nooit aan dat een klant tevreden is als wij de afgesproken KPI’s en SLA’s halen. Doen wat je afgesproken hebt, maar ook zeker weten dat de klant geholpen is. We vergelijken dat ook wel met een watermeloen. Die is groen van buiten oftewel het realiseren van de SLA’s. Snijd je de watermeloen doormidden dan is deze rood. Je moet dus weten wat het sentiment is. Kortom, verlies de menselijke maat niet uit het oog – graaf dieper dan de groene schil van de watermeloen. 

Waar Valid zich duidelijk in onderscheidt is dat zij de ambitie heeft om een persoonlijke relatie op te bouwen met de klant en eindgebruikers. Het is hierbij essentieel dat er goed contact is op alle niveaus van beide organisaties. Zo zit de directie van Valid twee keer per jaar aan tafel met de directie van de klant. De service delivery en team managers onderhouden frequent contact met de klantorganisatie. Operationeel beheren en verbeteren dedicated klantteams de ICT van de klant. Zo leren Valid en de klant elkaar steeds beter kennen en halen wij het beste in elkaar naar boven. 

Waar de professionals van Valid zich als eerste over buigen met een nieuwe klant, is de vraag waarom de keuze is gemaakt om te gaan outsourcen en wat de klant in functionele zin verwacht. De technische oplossing die daar uitrolt wordt ondersteund door uitgebreid te beschrijven wat de outsourcingsdiensten zelf inhouden. Het is hierbij belangrijk om te komen tot duidelijke afspraken. Geen addertjes onder het gras waardoor je nooit voor verrassingen komt te staan. Door een duidelijk pay-per-use model schaalt de prijs mee met veranderende volumes en inspanningen.

Wil jij hier meer over lezen? Lees het uitgebreide verhaal op de website van Valid.
 

Reactie toevoegen