KnowBe4 boekt mijlpaal met het binnenhalen van zijn 50.000e klant
"Deze ongelofelijke groei is een hele prestatie voor KnowBe4. In de afgelopen twaalf jaar hebben we niet 50.000 individuen, maar 50.000 organisaties wereldwijd weten te bereiken. En daarmee miljoenen eindgebruikers", zegt Stu Sjouwerman, CEO van KnowBe4. “Klanttevredenheid en feedback vormen de kern van ons bedrijfsmodel. We zijn erg gefocust op klanttevredenheid, daarom worden we voortdurend erkend voor klantenservice met opmerkelijke onderscheidingen en positieve klantbeoordelingen. Dit niveau van toewijding is iets waardoor KnowBe4 opvalt en een cruciale bijdrage levert aan onze groei en aanhoudend succes.”
“We zijn erg blij met de enorme groei van het aantal klanten wereldwijd, maar zeker ook in EMEA", zegt Jelle Wieringa, Security Awareness Advocate bij KnowBe4. Wieringa vervolgt: "Naast klanttevredenheid speelt een algemene groei in security awareness een belangrijke rol in de groei van ons klantportfolio. Cybercrime is aan de orde van de dag en de media staan vol met voorbeelden van ransomware-aanvallen en datalekken. Steeds meer mensen zien in dat meer kennis over dit onderwerp hen beter kan beschermen tegen bijvoorbeeld phishing en CEO fraude. Deze vormen van social engineering staan immers nog steeds garant voor zeker tachtig procent van alle succesvolle cyberaanvallen. Door het inzetten van ons platform leren mensen alert te zijn op verdachte situaties en berichten en vormen zo een extra menselijke beveiligingslaag voor hun organisatie.”
Voor meer informatie over het bedrijf en wat klanten te zeggen hebben over KnowBe4, bezoek de case studies-pagina: https://www.knowbe4.com/case-studies/.
Reacties
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee