Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitale transformatie is onvolledig zonder data-first modernisering

Veel bedrijven zijn bezig met digitale transformatie, variërend van basis-IT-modernisering tot digitale optimalisatie en het creëren van volledig nieuwe digitale bedrijfsmodellen. Hun doel is om meer te doen met de overvloed aan data die ze hebben. Maar simpelweg meer doen met data is niet hetzelfde als data tot een kernonderdeel maken van je transformatiestrategie.

Data is de levenskracht die wordt gebruikt om rijke ervaringen te creëren, besluitvorming te versnellen en continue innovatie te leveren om je bedrijf sneller vooruit te helpen. Aangezien de meeste bedrijven een hybride bedrijfsmodel hebben waarbij de apps en data die het bedrijf draaiende houden verspreid zijn over edge tot cloud, vereist het ontgrendelen van nieuwe mogelijkheden een data-first benadering van digitale transformatie.

Kortom, digitale transformatie is onvolledig zonder data-first modernisering. Hewlett Packard Enterprise heeft een data-first moderniseringsaanpak ontwikkeld die data op de voorgrond plaatst als het voornaamste organiserende principe voor het bedrijf. Hierbij is de gehele organisatie - IT en daarbuiten - gericht op het toepassen van de juiste middelen om data te cultiveren, te verbinden, te beheren, te analyseren en er actie op te ondernemen, waar deze ook is opgeslagen. Het verlegt de focus van digitale transformatie van infrastructuur-centrische transformatie naar data-centrische waardecreatie. Het prioriteert ook de toegankelijkheid van data wanneer en waar deze nodig is, ongeacht waar deze zich bevindt, wat tevens helpt bij het proactief elimineren van datasilo's.

Hoe u een data-first moderniseringsaanpak ontwikkelt leest u in het ebook Using data-first modernization to accelerate digital transformation

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in